Activitatea de service şi mentenanţă se adresează întreţinerii instalaţiilor electrice, de telecomunicaţii sau securitate executate de compania noastră sau de terţi.
Serviciile Departamentului de Service şi Mentenanţă:

  • Mentenanţă şi revizii la instalaţii electrice, automatizare, securitate.

  • Remedierea defecţiunilor şi repunerea în funcţiune a instalaţiilor în cauză.

  • Instruirea personalului de întreţinere a beneficiarului.

  • Asistenţă tehnică.

Tipurile de Contract:
Garanţia Echipamentelor.
Oferim garanţie oricărui echipament instalat, însă acesta trebuie să fie utilizat conform manualului de utilizare şi cu o mentenanţă corespunzătoare. Orice utilizare necorespunzătoare a echipamentului, sau lipsa mentenanţei periodice poate duce la scoaterea echipamentului din garanţie. Pentru a fi siguri că echipamentul beneficiază de o întreţinere corespunzătoare, vă recomandăm să încheiaţi un Contract de Mentenanţă.
Contractul de Mentenanţă.
Încheierea unui contract de Mentenanţă vă garantează efectuarea unor vizite periodice pentru a se asigura fiabilitatea echipamentelor. Echipa care efectuează aceste vizite testează şi curăţă echipamentele pentru a asigura funcţionarea acestora la parametri iniţiali. Contractul de Mentenanţă vă acoperă doar verificarea şi curăţarea consumabilelor echipamentului. Pentru repararea sau schimbarea unor piese aveţi nevoie de un Contract de Service.
Contractul de Service.
Printr-un Contract de Service, puteţi beneficia de mentenanţa echipamentelor la intervale regulate de timp, avantajul constând în faptul că în caz de avarie a unor piese, veţi suporta doar costul pieselor, nu şi partea de montaj.
Serviciul de Permanenţă.
Printr-un astfel de contract, departamentul de Service şi Mentenanţă vă stă la dispoziţie 24/7 pentru a asigura suportul de care aveţi nevoie în caz de avarie a unui echipament. Acest contract se adresează clienţilor care nu îşi permit întreruperea activităţii şi au nevoie de suport de urgenţă.

Contractul de Monitorizare prin BMS
Acest tip de Contract se adresează beneficiarilor care au implementat un sistem BMS. Inginerii noştri vor urmări de la distanţă, gestiona şi interveni proactiv în caz de o posibilă avarie. Acest serviciu va asigura o funcţionare continuă a întregului sistem, deoarece sistemul nostru integrat de control ne atenţionează că în viitorul apropiat va surveni o avarie la unul dintre echipamente. Specialiştii noştri vor avea timp să intuiască problema, să o evalueze, să facă o constatare la faţa locului şi să intervină să remedieze eventuala problemă. Sistemul nostru integrat ne permite analizarea rapoartelor de inventariere a cauzelor posibilelor avarii, putând reseta din timp sistemul.
Avantaje.
Timp scurt de răspuns.
Toate solicitările de intervenţie primite, sunt soluţionate în cel mai scurt timp posibil. În funcţie de tipul contractului încheiat cu departamentul nostru, timpul de răspuns în care specialiştii noştri se vor deplasa la client pentru constatare, poate fi de până la 24 de ore.
Personal Calificat.
Prin intermediul personalului calificat, ne propunem să urmărim şi să păstrăm randamentul instalaţiilor la parametri stabiliţi iniţial şi să asigurăm funcţionarea acestora pe întreaga lor durată de viaţă.
Orice echipament care nu beneficiază de o mentenanţă periodică, va funcţiona la parametri scăzuţi şi cu un consum mare de energie. Uzura fizică a echipamentelor duce la scăderea randamentului şi suprasolicitarea acestora, motiv pentru care un contract de mentenanţă va asigura o întreţinere la parametri normali şi o reducere a consumului de energie.